Stary regulamin forum oraz dyskusje z nim związane
: niedziela 09 maja 2004, 21:29
REGULAMIN FORUM SERWISU TVNFAKTY.PL
Zanim zaczniesz pisać na forum, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
Forum służy do prowadzenia dyskusji, wyrażania własnej opinii i wymiany poglądów. Jedynym warunkiem uczestniczenia w dyskusjach na forum jest akceptacja poniższego regulaminu i zarejestrowanie się. Przy rejestracji wymagane jest podanie nicka lub imienia i prawdziwego adresu e-mail, na który jest wysyłany link aktywacyjny. Ponadto po napisaniu pierwszej wiadomości na forum następuje weryfikacja użytkownika przez administratora lub moderatora, mająca na celu sprawdzenie czy nie jest to multikonto bądź post reklamowy lub inny wątpliwej jakości merytorycznej. Zastrzegamy sobie prawo odrzucenia akceptacji użytkownika w sytuacji wystąpienia ww. sytuacji bądź przy innej sytuacji budzącej wątpliwości (np. korzystanie z bramek proxy).
I: Wstęp:
1. Każdy użytkownik powinien przestrzegać regulaminu forum;
2. Na forum każdy z użytkowników może posiadać tylko jedno konto z nazwą nie nawiązującą do innych, aktywnych użytkowników forum;
3. Niestosowanie się do regulaminu grozi ostrzeżeniem, czasową blokadą konta, a w najgorszym przypadku usunięciem konta;
4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania;
II: Pisząc posty nie należy:
1. Pisać wielkimi literami (Caps Lockiem);
2. Używać wyłącznie emotikonek;
3. Działać sprzecznie z prawem oraz publikować treści naruszających normy społeczne i obyczajowe;
4. Używać wulgaryzmów i zwrotów powszechnie uznanych za obraźliwe;
5. Wywoływać konfliktów i kłótni, które mogłyby popsuć miłą atmosferę na Forum;
6. Rozpoczynać tematów, które znajdują się już na Forum;
6. Powtarzać ciągle tego samego lub pisania pojedynczych wyrazów. Jeśli masz niewiele do powiedzenia, to najlepiej nie pisz nic;
7. Zakładać nowych tematów w celu napisania jakiejkolwiek prośby. Do tego służy osobny wątek.
III: Pisząc posty należy pamiętać o:
1. Poprawności językowej i o tym, że niedopuszczalne jest pisanie pokemonowym stylem i czcionką (mAsH jUsh itp.);
2. Trzymaniu się z góry narzuconego tematu;
3. Szacunku do innych osób biorących udział w dyskusji;
4. Napisaniu jakiejkolwiek informacji przy zakładaniu tematu. Niedopuszczalne jest w takich przypadkach wrzucanie samych zdjęć bądź linków.
IV: Na forum bezwzględnie nie można:
1. Reklamować, wklejać linków i polecać konkurencyjnych dla http://www.tvnfakty.pl serwisów i for internetowych;
2. Obrażać, wyzywać i poniżać użytkowników forum jak i pracowników stacji telewizyjnych i inne publiczne osoby. Wylewanie wiadra pomyj nie równa się z konstruktywną krytyką.
V: Inne:
1. Administrator i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników;
2. Zespół czuwający nad porządkiem ma prawo dokonywać zmian na forum, a także ingerować w posty użytkowników, które w jakikolwiek sposób łamią regulamin;
3. Użytkownikom nagminnie łamiącym regulamin blokowany będzie dostęp do forum;
4. Uzbieranie 3 ostrzeżeń jest równoznaczne z zablokowaniem użytkownika. Ostrzeżenia wygasają w ciągu 180 dni od daty otrzymania, jednak nie dotyczy to sytuacji kiedy dana osoba otrzymała już bana;
5. Na forum nie powinno się pisać dwóch postów pod rząd, jeżeli nie przekazujemy niezbędnych informacji, a nie minęło 12 godzin od napisania poprzedniej wiadomości. Do 15 minut od napisania postu można go edytować;
6. Sygnaturka nie może być większa niż 500x70px lub nie większa niż 2 linijki tekstu pisanego czcionką normalną , lub 3 linijki tekstu pisane czcionką małą. W przypadku złamania tego punktu regulaminu, sygnaturka będzie usuwana. W przypadku kolejnego złamania tej zasady, użytkownikowi całkowicie zostanie wyłączona możliwość posiadania podpisu;
7. Ilość postów użytkownika świadczy tylko i wyłącznie o jego aktywności na Forum;
8. Przy zakładaniu nowego tematu bądź postu należy pamiętać o zamieszczeniu go w odpowiednim miejscu.
Regulamin w obecnej formie obowiązuję od 24 stycznia 2015 r.
Zanim zaczniesz pisać na forum, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
Forum służy do prowadzenia dyskusji, wyrażania własnej opinii i wymiany poglądów. Jedynym warunkiem uczestniczenia w dyskusjach na forum jest akceptacja poniższego regulaminu i zarejestrowanie się. Przy rejestracji wymagane jest podanie nicka lub imienia i prawdziwego adresu e-mail, na który jest wysyłany link aktywacyjny. Ponadto po napisaniu pierwszej wiadomości na forum następuje weryfikacja użytkownika przez administratora lub moderatora, mająca na celu sprawdzenie czy nie jest to multikonto bądź post reklamowy lub inny wątpliwej jakości merytorycznej. Zastrzegamy sobie prawo odrzucenia akceptacji użytkownika w sytuacji wystąpienia ww. sytuacji bądź przy innej sytuacji budzącej wątpliwości (np. korzystanie z bramek proxy).
I: Wstęp:
1. Każdy użytkownik powinien przestrzegać regulaminu forum;
2. Na forum każdy z użytkowników może posiadać tylko jedno konto z nazwą nie nawiązującą do innych, aktywnych użytkowników forum;
3. Niestosowanie się do regulaminu grozi ostrzeżeniem, czasową blokadą konta, a w najgorszym przypadku usunięciem konta;
4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania;
II: Pisząc posty nie należy:
1. Pisać wielkimi literami (Caps Lockiem);
2. Używać wyłącznie emotikonek;
3. Działać sprzecznie z prawem oraz publikować treści naruszających normy społeczne i obyczajowe;
4. Używać wulgaryzmów i zwrotów powszechnie uznanych za obraźliwe;
5. Wywoływać konfliktów i kłótni, które mogłyby popsuć miłą atmosferę na Forum;
6. Rozpoczynać tematów, które znajdują się już na Forum;
6. Powtarzać ciągle tego samego lub pisania pojedynczych wyrazów. Jeśli masz niewiele do powiedzenia, to najlepiej nie pisz nic;
7. Zakładać nowych tematów w celu napisania jakiejkolwiek prośby. Do tego służy osobny wątek.
III: Pisząc posty należy pamiętać o:
1. Poprawności językowej i o tym, że niedopuszczalne jest pisanie pokemonowym stylem i czcionką (mAsH jUsh itp.);
2. Trzymaniu się z góry narzuconego tematu;
3. Szacunku do innych osób biorących udział w dyskusji;
4. Napisaniu jakiejkolwiek informacji przy zakładaniu tematu. Niedopuszczalne jest w takich przypadkach wrzucanie samych zdjęć bądź linków.
IV: Na forum bezwzględnie nie można:
1. Reklamować, wklejać linków i polecać konkurencyjnych dla http://www.tvnfakty.pl serwisów i for internetowych;
2. Obrażać, wyzywać i poniżać użytkowników forum jak i pracowników stacji telewizyjnych i inne publiczne osoby. Wylewanie wiadra pomyj nie równa się z konstruktywną krytyką.
V: Inne:
1. Administrator i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników;
2. Zespół czuwający nad porządkiem ma prawo dokonywać zmian na forum, a także ingerować w posty użytkowników, które w jakikolwiek sposób łamią regulamin;
3. Użytkownikom nagminnie łamiącym regulamin blokowany będzie dostęp do forum;
4. Uzbieranie 3 ostrzeżeń jest równoznaczne z zablokowaniem użytkownika. Ostrzeżenia wygasają w ciągu 180 dni od daty otrzymania, jednak nie dotyczy to sytuacji kiedy dana osoba otrzymała już bana;
5. Na forum nie powinno się pisać dwóch postów pod rząd, jeżeli nie przekazujemy niezbędnych informacji, a nie minęło 12 godzin od napisania poprzedniej wiadomości. Do 15 minut od napisania postu można go edytować;
6. Sygnaturka nie może być większa niż 500x70px lub nie większa niż 2 linijki tekstu pisanego czcionką normalną , lub 3 linijki tekstu pisane czcionką małą. W przypadku złamania tego punktu regulaminu, sygnaturka będzie usuwana. W przypadku kolejnego złamania tej zasady, użytkownikowi całkowicie zostanie wyłączona możliwość posiadania podpisu;
7. Ilość postów użytkownika świadczy tylko i wyłącznie o jego aktywności na Forum;
8. Przy zakładaniu nowego tematu bądź postu należy pamiętać o zamieszczeniu go w odpowiednim miejscu.
Regulamin w obecnej formie obowiązuję od 24 stycznia 2015 r.