Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Rewelacyjny start wiosennej ramówki TVN Turbo

Start wiosennej ramówki TVN Turbo okazał się dużym sukcesem. W marcu 2017 roku kanał osiągnął 0,91% udziału w docelowej grupie komercyjnej 16-49. Tym samym był to najlepszy marzec w dotychczasowej historii stacji.

Świetne wyniki oglądalności przyniosły autorskie produkcje TVN Turbo. Wśród tych najchętniej wybieranych znalazły się programy takie jak: „ Wojny samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy gadżet”, „Raport Turbo” oraz „Zawodowi handlarze”.

„Naszą ofertę programową budujemy w oparciu o nasze autorskie pomysły i jak widać znakomicie się to sprawdza. Zarówno nowości z oferty wiosennej, jak i kontynuacje naszych serii znajdują wierną grupę odbiorców. Cieszę się, że z sezonu na sezon, coraz więcej widzów wybiera TVN Turbo” – powiedział Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.

Nowy sezon „Wojen samochodowe” jest niekwestionowanym liderem wiosennej ramówki TVN Turbo. Program, w którym dwóch handlarzy rywalizuje ze sobą w skutecznej sprzedaży aut, ogląda średnio 175 877 widzów (grupa 4+) oraz 122 774 widzów (grupa 16-49). Pierwszy odcinek nowej serii zgromadził 221 000 widzów w grupie docelowej, a jego udział w rynku SHR wyniósł 4,51%. W czasie emisji tego programu tematyczny kanał TVN Turbo był piątą najchętniej wybieraną stacją w Polsce, za Polsatem, TVN, TVP2 i TV4.

Wśród wiosennych nowości wyróżnia się szczególnie produkcja „Zawodowi handlarze”. Nasz nowy program to prawdziwe historie właścicieli i pracowników trzech firm handlujących samochodami. Jego średni wynik to 117 000 (grupa 4+) oraz 91 449 (grupa 16-49) widzów.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Wyświetlone 1-1 z 1 rekordu.
1
~ kermit19 kwietnia 2017, 12:01
Mój ulubiony kanał!
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN