Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Rośnie oglądalność Discovery Channel

Kanał Discovery Channel w grudniu miał najwyższe udziały w rynku oglądalności od 4 lat. Stacja zanotowała udziały na poziomie 0,89%. Najchętniej oglądanym programem Discovery Channel było "Złomowisko PL".

Siódmy sezon "Złomowisko PL" osiągnął średni udział na poziomie 3.28% i zgromadził przed telewizorami średnio 186 tys. widzów. Polska produkcja Discovery Channel swoją premierę miała w 2015 roku. Tej jesienii stacja emitowała już siódmy sezon.

Siódmy sezon "Złomowisko PL" (fot. TVN)

Program ukazujący kulisy złomowego biznesu z sezonu na sezon zyskiwał uznanie widzów, a występujący w nim bohaterowie - popularność. Codzienne zmagania właścicieli złomowisk, ich pracowników oraz złomiarzy poszukujących odpadów, które mogliby spieniężyć, śledzą tysiące Polaków.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN