Serial "Pułapka" powraca z drugim sezonem. Pierwszy odcinek nowej serii od wczoraj można obejrzeć w player.pl. Na Playerze "Pułapkę" można oglądać siedem dni przed premierą telewizyjną. Ponadto specjalnie dla fanów produkcji TVN Discovery Polska przygotowała wyjątkową interaktywną grę fabularną.
Użytkownicy będą mogli pokierować losami swoich ulubionych bohaterów i zanurzyć się w mroczną atmosferę serialu, wybierając wątki prowadzące do aż 8 różnych zakończeń.
Dla wszystkich fanów „Pułapki” powstała angażująca gra wideo „Pułapka - Bunt”, w której widzowie będą mogli wcielić się w jednego z głównych bohaterów serialu – niezłomnego komisarza „Czarnego” (granego przez Leszka Lichotę). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii.
- Nasza akcja promocyjna opiera się na angażowaniu użytkowników player.pl w niekonwencjonalne, ciekawe rozwiązania fabularne. Interaktywny storytelling jest jednym z takich gorących tematów, na których warto oprzeć promocję. Trend do włączania widzów w kreowanie treści pojawia się od czasu do czasu w różnych miejscach na świecie, a my do działań promocyjnych player.pl wykorzystujemy go po raz pierwszy - mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.
- Napisanie scenariusza tej interaktywnej fabuły zleciliśmy scenarzystom serialu, dzięki czemu mamy pełną spójność postaci z główną fabułą. Ale w przeciwieństwie do linearnej narracji serialu – tu mamy do czynienia z wątkami, które się rozszczepiają – dlatego skonstruowanie interaktywnej fabuły wymagało zmiany podejścia do budowania narracji. Na szczęście scenarzyści bardzo chętnie podeszli do tego wyzwania – i poszło im super. Co ważne, gra nie zdradza żadnych wątków serialowych – dodaje Radek Kotapka, dyrektor kreatywny TVN Emotion Studio.
Fabułę interaktywnej fabuły "Pułapka - Bunt" zrealizowało TVN Emotion Studio, czyli dział TVN Discovery Polska specjalizujący się w produkcji treści do internetu. "Pułapka – Bunt" będzie promowana w całym digitalowym środowisku TVN Discovery Polska: w player.pl, na Facebooku, Instagramie, stronie internetowej formatu, na kanałach YouTube. Autorami koncepcji i jej twórcami są TVN Emotion Studio oraz zespół produkcji TVN Kraków. Podobne projekty były już wcześniej realizowane – pierwszy tego typu materiał powstał w lutym tego roku do serialu "Szkoła". W ciągu pierwszego tygodnia od publikacji wideo zyskało 2 mln wyświetleń i zaangażowanie fanów na bardzo wysokim poziomie – 24%.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.