Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

Baner - nagłówek
ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Polski producent mebli ze starego drewna
Meble wykonywane ręcznie
INVISALIGN - niewidoczne leczenie ortodontyczne od najmłodszych lat
Ortho Esthetica - Klinika stomatologiczna w Warszawie
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński Medical & SPA
Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Który program lub serial w jesiennej ramówce TVN jest Twoim ulubionym?

TVN najchętniej oglądaną stacją, "Fakty" TVN liderem wśród wieczornych dzienników

Start jesiennej ramówki był dla TVN wyjątkowo udany – od dwóch miesięcy kanał jest liderem polskiego rynku telewizyjnego. W październiku antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych. Cała grupa TVN i Discovery Polska odnotowała rekordowe wyniki oglądalności.

Ramówka TVN była niepokonana w październiku 2018 r. TVN był najchętniej oglądaną stacją telewizyjną we wszystkich grupach docelowych – udział 10,55% w grupie 4+ oraz 13,95%  w 16-49 (ujęcia całodobowe). Stacja była także najchętniej wybieraną telewizją w godzinach wieczornych, zarówno w ujęciu 18:00-23:00, jak i 19:00-23:00. Największą przewagę nad konkurencją tej jesieni TVN uzyskał w grupie komercyjnej z wielkich miast (SHR: 16,40%), w tym wśród widzów o wysokich dochodach (SHR: 15,64%).

Udział stacji TVN w kluczowych grupach odbiorców w październiku 2018 r.:

Dobra passa kanału TVN trwa od września, kiedy to stacja wygrała z konkurencją w najważniejszych grupach docelowych.

Udział stacji TVN w kluczowych grupach odbiorców we wrześniu 2018 r.:

Do najchętniej oglądanych propozycji tej jesieni należały programy kulinarne oraz rozrywkowe. Najpopularniejszy odcinek „Kuchennych rewolucji” obejrzało 26,7% widowni 16-49 (13 września). „MasterChef” pobił rekord oglądalności w tym sezonie osiągając 9 września udział w wysokości 21,4% widowni komercyjnej. „Milionerzy” przyciągali do 2,7 miliona widzów, z udziałem sięgającym 20,13% w grupie 16-49. Sześcioodcinkowy serial kryminalno-obyczajowy TVN „Pułapka” średnio oglądało ponad 2 mln widzów (SHR: 16,8% 16-49). W październiku „Fakty” są nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym w kraju ze średnią oglądalnością na poziomie 23,6% SHR (16-49).

- Nasza jesienna oferta programowa wystartowała jak rakieta, a we wrześniu i w październiku br. nie zwolniła ani na moment. To nie był łatwy okres ze względu na mnogość wydarzeń sportowych pokazywanych przez konkurencję, jednak znakomicie sobie poradziliśmy. Po raz kolejny postawiliśmy na sprawdzone formaty: „Kuchenne rewolucje”, „Masterchefa” i „Milionerów”, a ich publiczność dopisała, co potwierdzają wysokie udziały w rynku. Tej jesieni zaryzykowaliśmy z nowymi, wyjątkowymi projektami – serialami „Pułapka” i „Pod powierzchnią”. Jak pokazują dane oglądalności, również się nie zawiedliśmy. Ta jesień to jesień wyborcza. Cieszymy się także ze znakomitych wyników „Faktów” – mówi Edward Miszczak, Dyrektor Programowy TVN i Discovery Polska.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Wyświetlone 1-1 z 1 rekordu.
1
~ kermit5 listopada 2018, 12:53
Szczególnie wrażenie robią dane z dużych miast i z grupy docelowej!
Hotel Buczyński Medical & SPA
Park Hotel KUR & SPA
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN