W poniedziałek wieczorem TVN wyemitowała pierwszy odcinek programu "Iron Majdan", który był zapowiadany jako hit wiosennej ramówki. Opinie po pierwszym odcinku jak zawsze są podzielone, chociaż przeglądając internetowe wpisy wydaje się, że program zyskał jednak sympatię widzów. "Iron Majdan" oglądało milion widzów, co dało 18 proc. udziałów w grupie docelowej.
Oglądalność "Iron Majdan" w grupie 4+ wyniosła milion widzów, co przełożyło się na 11,43 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, oraz prawie 18 proc. w grupie komercyjnej (widzowie w wieku od 16 do 49 lat) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Udział w rynku na poziomie 18 proc. TVN traktuje jako zadowalający.
Ciekawy komentarz do wyników oglądalności "Iron Majdan" już wczoraj na swoim blogu zamieścił Mikołaj Nowak, w przeszłości związany z TVN, a obecnie znawca mediów i dyrektor marketingu i promocji w ZRM: - Rzecz w tym, że "Iron Majdan" NIE JEST formatem szytym pod wzrost oglądalności anteny... To format uszyty ewidentnie pod wzrost rozpoznawalności marki TVN - obstawiałbym działania o charakterze sprytnego refreshingu. TVN twarzami (Małgorzata i Radek) przypomina, że jest mocnym graczem na rynku. Pokazuje, że jest w stanie wydać miliony na produkcję poza granicami PL, bo ma taki kaprys. Kontynuuje serie reality (po hitowych "Azja Express" i "Agencie"), czym podtrzymuje trend wzmacniając apetyt rynku. Samo "Iron Majdan" wyniki ma mierne, ale ekwiwalent reklamowy (AVE), jaki tytuł wygenerował do premiery jest kosmiczny – pisze na swoim blogu Mikołaj Nowak.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.