Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Za nami pierwszy odcinek "Iron Majdan"

W poniedziałek wieczorem TVN wyemitowała pierwszy odcinek programu "Iron Majdan", który był zapowiadany jako hit wiosennej ramówki. Opinie po pierwszym odcinku jak zawsze są podzielone, chociaż przeglądając internetowe wpisy wydaje się, że program zyskał jednak sympatię widzów. "Iron Majdan" oglądało milion widzów, co dało 18 proc. udziałów w grupie docelowej.

Oglądalność "Iron Majdan" w grupie 4+ wyniosła milion widzów, co przełożyło się na 11,43 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, oraz prawie 18 proc. w grupie komercyjnej (widzowie w wieku od 16 do 49 lat) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Udział w rynku na poziomie 18 proc. TVN traktuje jako zadowalający.

Ciekawy komentarz do wyników oglądalności "Iron Majdan" już wczoraj na swoim blogu zamieścił Mikołaj Nowak, w przeszłości związany z TVN, a obecnie znawca mediów i dyrektor marketingu i promocji w ZRM: - Rzecz w tym, że "Iron Majdan" NIE JEST formatem szytym pod wzrost oglądalności anteny... To format uszyty ewidentnie pod wzrost rozpoznawalności marki TVN - obstawiałbym działania o charakterze sprytnego refreshingu. TVN twarzami (Małgorzata i Radek) przypomina, że jest mocnym graczem na rynku. Pokazuje, że jest w stanie wydać miliony na produkcję poza granicami PL, bo ma taki kaprys. Kontynuuje serie reality (po hitowych "Azja Express" i "Agencie"), czym podtrzymuje trend wzmacniając apetyt rynku. Samo "Iron Majdan" wyniki ma mierne, ale ekwiwalent reklamowy (AVE), jaki tytuł wygenerował do premiery jest kosmiczny – pisze na swoim blogu Mikołaj Nowak.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Wyświetlone 1-2 z 2 rekordów.
2
~ Doris7 marca 2018, 15:18
Ciekawa jestem wyników oglądalności kolejnego odcinka. Czy będzie on również wysoki czy pierwszy odcinek ludzie oglądali tylko z ciekawości.
1
~ kermit7 marca 2018, 11:04
Oglądałem. Śmieszne, ale bardzo wyreżyserowane...
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN