Badanie, w którym - jako widz TVN-u, możesz bardzo pomóc

Dyskusje o wszystkim, m.in. radiu, internecie i prasie.

Moderator: Łukasz

joanna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 20 maja 2013, 15:15

Badanie, w którym - jako widz TVN-u, możesz bardzo pomóc

Post autor: joanna »

Drodzy i szanowni,

w ramach nowego kierunku studiów w Polsce- digital media management -prowadzę badania, które mają na celu wykazać, czy (i jak) stacje telewizyjne korzystają z brandingu emocjonalnego w nawiązywaniu trwałej więzi z widzem. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety do fanów poszczególnych stacji telewizyjnych w Polsce, bo kto jak nie Wy, dostarczy najbardziej trafnych odpowiedzi na pytania, które mnie nurtują i które mogą pomóc Wam spojrzeć z innej perspektywy na media w ogóle.

Podchodzę z szacunkiem do widzów każdej stacji i bardzo zależy mi na tym, by ankietę - do której link wrzucę poniżej, a która kierowana jest do Was - wypełniło co najmniej sto osób.

http://www.interankiety.pl/interankieta ... 98360b.xml

Badanie jest anonimowe i zostanie użyte jedynie do celów naukowych. Z góry dziękuję za zainteresowanie oraz za rzeczowe podejście do sprawy. Jeżeli dysponujecie chwilą oraz chęciami, będę wdzięczna za pomoc w dotarciu z ankietą do innych widzów TVN.

Z poważaniem,
Joanna
Camilo
Guru
Guru
Posty: 7565
Rejestracja: środa 21 mar 2007, 14:38

Post autor: Camilo »

joanna pisze:digital media management
Nie chcę być złośliwy, ale to chyba bardzo przyszłościowy kierunek studiów, zwłaszcza w dobie kryzysu.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Kacper3100 i 95 gości