Więcej reklam w telewizji?
Moderator: Łukasz
Więcej reklam w telewizji?
Ministerstwo Kultury postanowiło znieść limit czasu trwania materiałów autopromocyjnych. Teraz nic nie będzie stało na przeszkodzie, aby telewizja w ciągu godziny wyemitowała w sumie nawet pół godziny reklam i autopromocji. O szczegółach tutaj.
Re: Więcej reklam w telewizji?
Myślę, że nie ma co się obawiać - limit 12 minut reklam obcych produktów i tak się nie zmieni, a własna autopromocja i tak jest dłuższa przez programy jak "Programator" czy "Włącz emocje" więc to tak naprawdę kosmetyczna zmiana, zwłaszcza dla stacji komercyjnych.
Re: Więcej reklam w telewizji?
Docelowo na autopromocję i reklamę ma być przeznaczone 15 minut, z czego maksymalnie 12 - na reklamy. "Dziennik Gazeta Prawna" podał niezbyt dokładne informacje, a te szczegółowe są opisane na Wirtualnych Mediach.
Jednocześnie to dowodzi, jak nie przemyślana była zmiana ustawy z 23 maja 2011 roku, która stacjom komercyjnym zabraniała promocji programów podczas przerw, co jest normalną praktyką w większości krajów europejskich.
Jednocześnie to dowodzi, jak nie przemyślana była zmiana ustawy z 23 maja 2011 roku, która stacjom komercyjnym zabraniała promocji programów podczas przerw, co jest normalną praktyką w większości krajów europejskich.
Re: Więcej reklam w telewizji?
Przede wszystkim ważna jest alternatywa dla takiego rozwiązania. Otóż widz powinien mieć możliwość wyłączenia reklam w zamian za opłatę na wszystkich platformach VOD (w ipla kosztuje to niespełna 5 zł miesięcznie). Ale one też powinny dużo profesjonalniej funkcjonować. Ja w tym roku czekam na zapowiadane przekształcenie Canal+ oraz wejście Netflix na polski rynek. To drugie może w grupie komercyjnej trochę zamieszać.
-
- Fan Forum
- Posty: 2743
- Rejestracja: wtorek 25 lut 2014, 14:20
Re: Więcej reklam w telewizji?
15 minut przerwy w programie to duzo, zwlaszcza w przypadku tv informacyjnej. Widac to chocby po programie Dzien po Dniu, np. w niedziele, choc ostatnio nawet Fakty po Faktach prowadzone przez K. Durczoka (ze Schetyna) skonczyly sie o 19.48, a nie - jak ostatnio po zmianach w ramowce - ok. 19.53. Kolejny program jak wiemy, zaczyna sie dopiero o 20.03.Trzeciak pisze:Docelowo na autopromocję i reklamę ma być przeznaczone 15 minut, z czego maksymalnie 12 - na reklamy. "Dziennik Gazeta Prawna" podał niezbyt dokładne informacje, a te szczegółowe są opisane na Wirtualnych Mediach.
Jednocześnie to dowodzi, jak nie przemyślana była zmiana ustawy z 23 maja 2011 roku, która stacjom komercyjnym zabraniała promocji programów podczas przerw, co jest normalną praktyką w większości krajów europejskich.
To tylko moje skromne zdanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości