Strona 1 z 1

Problem z zamówieniem opłaconym w punkcie odbioru.

: środa 24 sie 2022, 20:03
autor: tracer2013
Mam taki problem. Pod koniec czerwca zamawiałem żele do rąk ,dzięki którym bród od smarów lepiej schodzi. Zawsze odbierałem to w domu i płaciłem za pobraniem. Tamtym razem , też miałem zamówione za pobraniem, ale niestety akurat tego dnia, co to miało przyjść nie było nikogo w domu. Kontaktowałem się w tej sprawie z kurierem i pytałem się go, czy mógłby być w późniejszych godzinach u mnie w domu z tymi żelami. Niestety , nie pasowało mu być później,ale poinformował mnie ,że zostawi u mnie w mieście te żele w punkcie odbioru , czyli w sklepie i tam gotówką będę mógł opłacić to pobranie. Tak, też zrobił - zostawił te żele w sklepie - punkcie odbioru . Było to 30 czerwca. Pojechałem tam po te żele po południu po pracy. Poproszono mnie o opłacenie pobrania ,czyli w moim przypadku było to 104,73 złotych. Pobranie oczywiście opłaciłem , po czym wydano mi zamówione żele. Niestety ,dzisiaj jakimś cudem przyszło wezwanie przedsądowe do zapłaty. Pojechałem dzisiaj do tego sklepu wyjaśnić tę sytuację . Niestety,za wiele nie wyjaśniłem ,bo nie było dzisiaj na miejscu szefa po południu. Na razie stanęło na tym ,że pracownica sklepu mnie nawet pamięta z twarzy, że opłacałem to zamówienie i mają zapisane w zeszycie ,że wpłaciłem określoną kwotę ,czyli te 104,73 złote. Mam pytanie , czy to moja wina ,że to nie zostało opłacone i powinienem był wtedy przy odbiorze opłacić osobiście fakturę ,czy jednak skoro opłaciłem w sklepie - punkcie odbioru te 104,73 złote za pobranie ,to czy jestem czysty i nie muszę opłacać tego wezwania do zapłaty i to sklep ,czyli punkt odbioru przesyłek powinien przesłać te pieniądze do firmy , z której zamawiałem te żele ?

Re: Problem z zamówieniem opłaconym w punkcie odbioru.

: piątek 26 sie 2022, 00:43
autor: Meteor
Trochę dziwne, bo jak niby miałeś odebrać przesyłkę pobraniową bez płacenia. Pewnie sklep nie przekazał kasy albo np. pracownik zrobił błąd w numerze zamówienia i system w firmie nie dopasował pieniędzy do zamówienia. Ten sklep to był punkt tej samej firmy, w której zamawiałeś żele? Masz jakiś dokument potwierdzający zapłatę?
tracer2013 pisze: środa 24 sie 2022, 20:03 Mam pytanie , czy to moja wina ,że to nie zostało opłacone i powinienem był wtedy przy odbiorze opłacić osobiście fakturę ,czy jednak skoro opłaciłem w sklepie - punkcie odbioru te 104,73 złote za pobranie ,to czy jestem czysty i nie muszę opłacać tego wezwania do zapłaty i to sklep ,czyli punkt odbioru przesyłek powinien przesłać te pieniądze do firmy , z której zamawiałem te żele ?
Winny nie jesteś, ale i tak odradzam ignorowanie tego wezwania. Ja bym zadzwonił do firmy, w której składałeś zamówienie i próbował to na spokojnie wyjaśnić. Jeśli nie było niczyjej złej woli, a jedynie pomyłka sklepu, to albo się rozliczą między sobą, albo dostaniesz zwrot gotówki od sklepu i sam przelejesz tej firmie.
tracer2013 pisze: środa 24 sie 2022, 20:03 niestety akurat tego dnia, co to miało przyjść nie było nikogo w domu
Dlatego zwykle wybieram dostawę do paczkomatu.

Re: Problem z zamówieniem opłaconym w punkcie odbioru.

: piątek 26 sie 2022, 18:26
autor: tracer2013
Już się wyjaśniło. Byłem w punkcie odbioru i się okazało , że firma kurierska nie zrobiła przelewu , do sklepu , z którego zamawiałem żele. Powiedzieli , że nie mam się czym martwić i zobowiązali się zrobić przelew.