Zakończyła się druga edycja budzącego spore emocje wśród widzów show "Ślub od pierwszego wejrzenia". Program okazał się hitem jesiennej ramówki i telewizja TVN już zapowiedziała casting do trzeciej edycji. Mimo późnej pory nadawania, w tym sezonie program gromadził przed telewizorami średnio 1,2 mln widzów.
Pierwszy odcinek drugiej edycji programu oglądało 730 tys. widzów, czyli stosunkowo niewiele. Jednak oglądalność, a także udziały w rynku, rosły z odcinka na odcinek. Już piąty odcinek oglądało 1,34 mln Polaków. Popularność programu rosła aż do finału, który zobaczyło 1,62 mln widzów.
Okazuje się, że widzowie chętnie śledzili poczynania bohaterów także w internecie. W serwisie player.pl do 26 listopada "Ślub od pierwszego wejrzenia" zanotował około 3 mln wyświetleń.
TVN w paśmie nadawania "Ślubu od pierwszego wejrzenia" był liderem rynku telewizyjnego z udziałami 17,86 proc. w grupie 16-49. Drugi był Polsat z udziałem na poziomie 10,69 proc. w grupie docelowej.
W poniedziałkowy wieczór TVN wyemitowała finałowy odcinek eksperymentu. Dwie z trzech uczestniczących w programie par postanowiły kontynuować małżeństwo. Decyzje o wspólnej pracy nad związkiem podjęli Agnieszka i Marcin oraz Paulina i Krzysztof.
Chętni do udziału w trzeciej edycji programu powinny wysłać swoje zgłoszenie na adres e-mail [email protected].
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.