Discovery Channel jest liderem wśród kanałów dokumentalnych i nigdy nie przestaje odkrywać, inspirować i… zaskakiwać swoich widzów. Już na październik stacja przygotowała nową identyfikację wizualną, która podtrzymuje bogatą, ponad 30-letnią historię marki.
Przygotowując nową oprawę graficzną stacji twórcy Discovery Channel nie zapomnieli o swoich korzeniach. W logotypie zostaje globus, który od lat był kluczowym elementem identyfikacji marki. Wirująca kula ziemska w literze "D" jest potwierdzeniem prawdziwie globalnego charakteru kanału. Jednocześnie nowy napis "Discovery" ma prosty, nowoczesny charakter.
Razem z nową identyfikacją, Discovery Channel zaprasza na moc nowości programowych tej jesieni! W tym sezonie czeka widzów jeszcze więcej emocji i prawdziwych historii. W październiku na antenie pojawią się nowości, a także znane i lubiane formaty: pierwszy sezon fascynującego programu o pracy służby celno-skarbowej "Nic do zgłoszenia", drugi sezon "Lotniska", dziesiąty sezon kultowej "Gorączki Złota", kolejne odsłony serii "Brudnej roboty - Czystego zysku" oraz "Strażaków".
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.