Pierwszy tydzień jesiennej ramówki zakończył się sukcesem TVN. Antena główna była niekwestionowanym liderem w grupie komercyjnej, zostawiając konkurencję w tyle. Jesienna oferta programowa TVN została bardzo dobrze przyjęta przez widzów. W pierwszym tygodniu września (2-9. IX) stacja uzyskała udział 12,1% w grupie docelowej i miano lidera rynku.
- Cieszę się, że jesienna ramówka TVN już w pierwszym tygodniu zdobyła uznanie widzów. Dobry start zależy od bardzo wielu rzeczy i zawsze towarzyszy temu dreszczyk emocji. Po raz kolejny nie zawiodły ukochane przez widzów gwiazdy i formaty. Nowości natomiast okazały się prawdziwymi torpedami. Reaktywacja Tomka Karolaka w roli Darka Jankowskiego to strzał w dziesiątkę! Czekam jeszcze na debiut Edyty za kierownicą w "My Way" - mówi Edward Miszczak, Dyrektor Programowy TVN Discovery Polska.
Największym zainteresowaniem cieszyły się programy rozrywkowe i informacyjne. Najpopularniejszy program poranny "Dzień Dobry TVN" zajął pierwsze miejsce wśród programów śniadaniowych dystansując konkurencję o 20% w udziałach w rynku. Najchętniej wybierany program informacyjny "Fakty" gromadził codziennie przed telewizorami ponad 2,5 mln widzów. Świetną oglądalność osiągnęła nowość jesiennego sezonu – serial "39 i pół tygodnia", gdzie pierwszy odcinek uzyskał 19,5% udziału w grupie komercyjnej. Znane i lubiane formaty rozrywkowe "Kuchenne Rewolucje" oraz "Top model" rozpoczęły sezon jeszcze lepiej niż w roku poprzednim, osiągając ponad dwumilionową widownię. Podobnym rezultatem mogą poszczycić się także "Mam talent" i "Masterchef", które także zgromadziły ponad dwa miliony widzów przed telewizorami.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.