Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Unikatowe meble na pokolenia
Ręcznie tworzone w duchu prawdziwej ekologii
Nowoczesne meble tapicerowane
Meble, które Cię zachwycą! Zobacz nową kolekcję Perla Lusso.
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Jesienią będzie kolejna edycja "Big Brothera". Ponad milion widzów oglądało finał

1,06 mln widzów oglądało niedzielny finał "Big Brothera". Średnia widownia wszystkich 94 odcinków reality-show wyniosła 494 tys. osób. To o 264 tys. osób mniej względem poprzedniego sezonu programu. Według portalu wirtualnemedia.pl jesienią 2020 r. widzowie mogą spodziewać się kolejnej edycji.

Fianł drugiej edycji "Big Brother" (fot. TVN)

"Big Brother 2" na antenie TVN7 zadebiutował w piątek, 13 września 2019 roku o godz. 20.00. W tym paśmie codziennie do 15 grudnia br. stacja emitowała główne odcinki programu (niedzielne wydania to nadawana na żywo tzw. „Arena”, która przez pierwsze dwa tygodnie pokazywana była w piątki). Średnia widownia wszystkich 94 odcinków reality-show wyniosła 494 tys. osób, co przełożyło się na 3,23 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 4,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Fianł drugiej edycji "Big Brother" (fot. TVN)

Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadziła finałowa „Arena”, w której widzowie poznali zwycięzcę programu. Relacja zainteresowała 1,06 mln widzów (odpowiednio 6,82 proc., 9,22 proc. i 7,54 proc. udziału).

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że według wstępnych planów trzecia edycja „Big Brothera” w telewizyjnej Siódemce planowana jest na jesień 2020 roku.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN