1,06 mln widzów oglądało niedzielny finał "Big Brothera". Średnia widownia wszystkich 94 odcinków reality-show wyniosła 494 tys. osób. To o 264 tys. osób mniej względem poprzedniego sezonu programu. Według portalu wirtualnemedia.pl jesienią 2020 r. widzowie mogą spodziewać się kolejnej edycji.
"Big Brother 2" na antenie TVN7 zadebiutował w piątek, 13 września 2019 roku o godz. 20.00. W tym paśmie codziennie do 15 grudnia br. stacja emitowała główne odcinki programu (niedzielne wydania to nadawana na żywo tzw. „Arena”, która przez pierwsze dwa tygodnie pokazywana była w piątki). Średnia widownia wszystkich 94 odcinków reality-show wyniosła 494 tys. osób, co przełożyło się na 3,23 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 4,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadziła finałowa „Arena”, w której widzowie poznali zwycięzcę programu. Relacja zainteresowała 1,06 mln widzów (odpowiednio 6,82 proc., 9,22 proc. i 7,54 proc. udziału).
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że według wstępnych planów trzecia edycja „Big Brothera” w telewizyjnej Siódemce planowana jest na jesień 2020 roku.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.