Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Sklep internetowy skstore.eu
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Prestiżowe wyróżnienie dla "Uwagi!" TVN

31 lipca kapituła prestiżowego konkursu PR Daily’s 2019 Digital Marketing & Social Media Awards ogłosiła tegorocznych zwycięzców. Wśród laureatów znalazł się program interwencyjny TVN "Uwaga!", który został wyróżniony w kategorii Social Listening and Real-Time Response za projekt "Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi".

#tematdlauwagi to wymyślony w 2015 roku – przez autorów programu "Uwaga!" - hashtag dla użytkowników mediów społecznościowych. Ma on na celu wzbudzić zainteresowanie twórców programu ważnymi i kontrowersyjnymi wydarzeniami, które dzieją się wśród lokalnych społeczności, a do których im samym nie zawsze udaje się dotrzeć. W ramach projektu internauci publikują posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi, a monitorująca sieć redakcja na bieżąco reaguje na pojawiające się zgłoszenia. Na stronie oficjalnej programu zadebiutowała również zakładka "#tematdlauwagi", w której można zapoznać się ze zgłaszanymi przez cały czas propozycjami treści.

Uwaga! TVN

Od startu akcji internauci użyli hashtagu #tematdlauwagi ponad 300 tysięcy razy. A to przełożyło się na fakt, że aż 30 proc. reportaży emitowanych miesięcznie przez "Uwagę!" jest inspirowana przez widzów. Wzrosła także o 45 proc. popularność oficjalnej witryny internetowej programu, która ściąga coraz nowszych użytkowników sieci i angażuje do reagowania na otaczającą ich rzeczywistość.

PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany od 2011 r. przez Ragan Communications – lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych oraz zarządzania. – Zwycięzcy PR Daily Marketing Digital i Social Media Awards są mistrzami świata online. Dziś trudniej niż kiedykolwiek zwrócić na siebie uwagę w zatłoczonym cyfrowym krajobrazie, ale te imponujące organizacje i branże wyróżniały się – na dużą skalę – mówili przewodniczący jury, argumentując swoje wybory.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Wyświetlone 1-2 z 2 rekordów.
2
~ Osti6 sierpnia 2019, 19:47
Hasztag rzeczywiście robi furorę. Polsat wpadł na podobny pomysł albo podpatrzył ten ;)
1
~ kermit6 sierpnia 2019, 12:24
Ciekawe jak radzi sobie "Alarm" w TVP.
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN