Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Rewelacyjny start wiosennej ramówki TVN Turbo

Start wiosennej ramówki TVN Turbo okazał się dużym sukcesem. W marcu 2017 roku kanał osiągnął 0,91% udziału w docelowej grupie komercyjnej 16-49. Tym samym był to najlepszy marzec w dotychczasowej historii stacji.

Świetne wyniki oglądalności przyniosły autorskie produkcje TVN Turbo. Wśród tych najchętniej wybieranych znalazły się programy takie jak: „ Wojny samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy gadżet”, „Raport Turbo” oraz „Zawodowi handlarze”.

„Naszą ofertę programową budujemy w oparciu o nasze autorskie pomysły i jak widać znakomicie się to sprawdza. Zarówno nowości z oferty wiosennej, jak i kontynuacje naszych serii znajdują wierną grupę odbiorców. Cieszę się, że z sezonu na sezon, coraz więcej widzów wybiera TVN Turbo” – powiedział Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.

Nowy sezon „Wojen samochodowe” jest niekwestionowanym liderem wiosennej ramówki TVN Turbo. Program, w którym dwóch handlarzy rywalizuje ze sobą w skutecznej sprzedaży aut, ogląda średnio 175 877 widzów (grupa 4+) oraz 122 774 widzów (grupa 16-49). Pierwszy odcinek nowej serii zgromadził 221 000 widzów w grupie docelowej, a jego udział w rynku SHR wyniósł 4,51%. W czasie emisji tego programu tematyczny kanał TVN Turbo był piątą najchętniej wybieraną stacją w Polsce, za Polsatem, TVN, TVP2 i TV4.

Wśród wiosennych nowości wyróżnia się szczególnie produkcja „Zawodowi handlarze”. Nasz nowy program to prawdziwe historie właścicieli i pracowników trzech firm handlujących samochodami. Jego średni wynik to 117 000 (grupa 4+) oraz 91 449 (grupa 16-49) widzów.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Wyświetlone 1-1 z 1 rekordu.
1
~ kermit19 kwietnia 2017, 12:01
Mój ulubiony kanał!
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN