Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Siódemka z kolejnym rekordem oglądalności w kwietniu!

Po rekordowym marcu Siódemka nie zwalnia tempa i w kwietniu osiągnęła kolejny rekord oglądalności! Udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 5,01% co oznacza aż 27% wzrost oglądalności rok do roku. Pierwsze trzy miesiące 2020 roku to również najlepszy kwartał w historii kanału.

Wiosenna oferta programowa TVN7 przyciąga przed telewizory coraz większą widownię. To już kolejny rekord dla tego kanału. Poprzedni padł w marcu, który stacja zakończyła z najlepszą miesięczną oglądalnością od początku nadawania, osiągając 4,57% udziału w grupie komercyjnej.

W kwietniu Siódemka znacząco poprawiła ten wynik i w grupie komercyjnej (16-49) zdobyła 5,01% udziału. To aż o 27% więcej niż w kwietniu 2019 roku. Stacja umocniła tym samym swoją 5 pozycję wśród najchętniej wybieranych kanałów. W weekendowym prime time uplasowała się natomiast na mocnym 3 miejscu, tuż za TVN oraz Polsatem z udziałem 8,72%.

Początek roku to również najlepszy kwartał w historii nadawania. W grupie komercyjnej (16-49) średni udział w rynku w pierwszych trzech miesiącach 2020 roku wyniósł 4,15%.

Łukasz Ropczyński
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN