Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Sklep internetowy skstore.eu
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Siódemka z kolejnym rekordem oglądalności w kwietniu!

Po rekordowym marcu Siódemka nie zwalnia tempa i w kwietniu osiągnęła kolejny rekord oglądalności! Udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 5,01% co oznacza aż 27% wzrost oglądalności rok do roku. Pierwsze trzy miesiące 2020 roku to również najlepszy kwartał w historii kanału.

Wiosenna oferta programowa TVN7 przyciąga przed telewizory coraz większą widownię. To już kolejny rekord dla tego kanału. Poprzedni padł w marcu, który stacja zakończyła z najlepszą miesięczną oglądalnością od początku nadawania, osiągając 4,57% udziału w grupie komercyjnej.

W kwietniu Siódemka znacząco poprawiła ten wynik i w grupie komercyjnej (16-49) zdobyła 5,01% udziału. To aż o 27% więcej niż w kwietniu 2019 roku. Stacja umocniła tym samym swoją 5 pozycję wśród najchętniej wybieranych kanałów. W weekendowym prime time uplasowała się natomiast na mocnym 3 miejscu, tuż za TVN oraz Polsatem z udziałem 8,72%.

Początek roku to również najlepszy kwartał w historii nadawania. W grupie komercyjnej (16-49) średni udział w rynku w pierwszych trzech miesiącach 2020 roku wyniósł 4,15%.

Łukasz Ropczyński
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN