Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Najlepsza porównywarka telefonów
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Sportowa zima w TVN

Zbliżający się sezon zimowy będzie przełomowy dla TVN Grupa Discovery. Od początku sezonu skoki narciarskie – ukochana dyscyplina sportowa Polaków – transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i serwisie player.pl! Będzie to jeden z filarów niezwykle bogatej zimowej oferty sportowej TVN Grupa Discovery w Polsce, której perłą w koronie będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022.

- Wierzymy, że ta zima będzie zupełnie wyjątkowa – pierwszy raz w historii TVN Grupa Discovery będzie na swoich kanałach i platformach kompleksowo emitowała najważniejsze wydarzenia sportowego sezonu zimowego, gwarantując ogólnopolski zasięg w jednej spójnej ofercie reklamowej – mówi Marcin Idzik, Dyrektor Działu Sprzedaży w TVN Media. - Kontekst sportowy oraz olbrzymia dawka emocji z nim związana daje bardzo szeroki potencjał komunikacji marketingowej, będąc wspaniałą okazją do współpracy komercyjnej. Jestem przekonany, że oferowane przez nas działania oparte o strategię multiscreen pozwolą naszym Klientom efektywnie dotrzeć do swoich konsumentów.

Sezon zimowy rozpocznie się pod koniec października inauguracją Pucharu Świata w narciarstwie alpejskim w Soelden. W każdym tygodniu na kanałach i platformach TVN Grupa Discovery widzowie będą mogli oglądać w akcji największe gwiazdy skoków narciarskich, biathlonu, narciarstwa alpejskiego, biegów narciarskich, kombinacji norweskiej, snowboardu, narciarstwa dowolnego, łyżwiarstwa figurowego i szybkiego. To bezkonkurencyjna i najbardziej kompleksowa oferta prezentująca zmagania zawodników w ramach Pucharu Świata, a także mistrzostw świata oraz igrzysk olimpijskich.

Już 19 listopada na ekrany widzów wrócą skoki narciarskie! Kwalifikacje do konkursów w Niżnym Tagile pokaże Eurosport 1 i Player, a sobotnie i niedzielne zawody będą transmitowane również na ogólnodostępnej antenie TVN. Wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach rozgrywane poza Polską emitowane będą na żywo w TVN. - To historyczna zmiana, która wzmocni ofertę programową TVN w okresie zimowym, wydłużając jesienny sezon i dając mocną podstawę pod start wiosennej ramówki. Przez ponad cztery miesiące weekendy w TVN zyskają sportowy kontent o stałej, wysokiej widowni i bardzo szerokim zasięgu. Tak skonstruowana ramówka stacji spotka się z zainteresowaniem ze strony jeszcze większej liczby widzów. Dzięki temu wzmocnimy ofertę dla reklamodawców, budujących komunikację w oparciu o zakup cennikowy – mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Zespołu Produktowego w TVN Media. - Nasze dotychczasowe doświadczenia z wydarzeniami sportowymi wskazują, że skoki narciarskie przyciągną szerokie i zróżnicowane grupy widzów.

Kulminacyjnym punktem sezonu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022, a na platformach Discovery dostępny będzie każdy niezapomniany moment najważniejszego wydarzenia sportowego świata.

- Sport to przede wszystkim emocje, rozrywka i rywalizacja. Ale tak naprawdę to znacznie więcej - to początek wielowymiarowych historii, o niezwyciężonej sile i przełamywaniu własnych słabości. Taka perspektywa daje zdecydowanie szerszy potencjał komunikacji marketingowej i sprawia, że kontekst sportowy staje się istotny dla wielu kategorii produktowych – mówi Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju w TVN Media. - Oferta zimowa to nowoczesny ekosystem dystrybucji w ramach TVN Grupa Discovery, zarówno linearnie jak i w Digital. To treści nie tylko sportowo-newsowe, ale również angażujące, lokalne formaty branded contentowe, wykorzystujące pełen potencjał ekosystemu grupy. Jestem pewna, że ten wyjątkowy kontent sportowy odpowie na potrzeby Klientów, pomoże markom zwiększyć zaangażowanie i sprzedaż w czasie całego sezonu zimowego 2021/2022.

W ramach oferty na sezon zimowy Biuro Reklamy TVN Media przygotowało kompleksowe rozwiązania multiscreen, oparte o świadczenia telewizyjne, digitalowe oraz w social mediach. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. 

Zobacz także:

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN