Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Grupa Discovery wygrywa z konkurencją w październiku

TVN Grupa Discovery po raz kolejny potwierdziła pozycję lidera na polskim rynku. Łącznie aż osiem kanałów z grupy odnotowało wzrosty udziałów w porównaniu z rokiem 2020 (16-49). TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w Polsce. TVN24 niezmiennie zajmuje pozycję najpopularniejszej telewizji informacyjnej w kraju, a kanał TVN7 świetnie radzi sobie w grupie największych kanałów telewizyjnych "Big 5".

Również poszczególne programy nadawcy osiągają doskonałe wyniki; "Fakty" pozostają najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym, a "Dzień Dobry TVN" najlepszym programem porannym. Niezwykłą popularnością cieszą się także produkcje własne serwisu Player.

Największy nadawca na rynku

Udział TVN Grupa Discovery wyniósł 26,4%, co sprawia, że firma była w październiku największym nadawcą na rynku. TVN potwierdził pozycję lidera wśród kanałów, z udziałem na poziomie 10,5% w grupie 16-49. Wbrew obowiązującym na rynku telewizyjnym trendom stacja jako jedyna z dużych kanałów telewizyjnych osiągnęła wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym (blisko 4%). Program „Fakty” po raz kolejny był najchętniej oglądaną pozycją programową stacji i zdeklasował pozostałe serwisy informacyjne w kraju. Średnio oglądało je ponad 2,5 mln widzów, dając stacji 20,6% udziału w grupie komercyjnej 16-49. Nowe sezony kultowych produkcji TVN także notowały wysokie wyniki oglądalności – „Kuchenne rewolucje” (SHR: 19,3%), „Top Model” (SHR: 15,4%), „MasterChef” (SHR: 14,6%), „Milionerzy” (SHR: 10,7%), Niesłabnącą popularnością cieszą się także serial „Na Wspólnej” i program interwencyjny „Uwaga!”. „Dzień Dobry TVN” z kolei był najchętniej wybieranym programem śniadaniowym (SHR: 10,7%).

- Ta jesień jest wyjątkowo mocna programowo w całej naszej grupie. Warto pamiętać, że porównujemy październik do zeszłego roku, kiedy po chwilowym wakacyjnym rozluźnieniu wszyscy znów utknęliśmy w domach, często szukając relaksu właśnie przed ekranem telewizora. Tymczasem nie tylko TVN, nasz największy kanał, ale siedem innych stacji z naszego portfolio uzyskało lepsze wyniki niż rok wcześniej! To dla nas wielki sukces, który dobrze rokuje na wynik całego sezonu. - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

Październik był także fantastyczny dla TVN7. Stacja potwierdziła swoją pozycję w grupie „Big 5”, osiągając w zeszłym miesiącu udział w rynku na poziomie 4,8% w grupie 16-49. Najchętniej oglądanymi propozycjami kanału były: „BrzydUla” (SHR: 5,9%) i „Hotel Paradise” (SHR: 7,3%). Stacja Metro uzyskała wzrost udziałów o 3,3% w porównaniu z rokiem ubiegłym (SHR: 0,31%).

Lider kanałów tematycznych

TVN24 jest najchętniej oglądaną stacją newsową w kraju (SHR: 2,9%), TVN Style najpopularniejszym kanałem kobiecym (SHR: 0,71%), natomiast TVN Turbo ma za sobą najlepszy miesiąc w historii (SHR: 0,75%). Duża grupa kanałów tematycznych – Metro, TVN Style, TLC, TVN Turbo, Discovery Channel, TVN24 BiS, Animal Planet - uzyskała wzrost udziałów w rynku w porównaniu z październikiem 2020 roku, co przy ogólnym spadku oglądalności telewizyjnej na rynku jest fantastycznym osiągnięciem.

Dobre wyniki Player.pl

Z 4,4 mln realnych użytkowników, Player nieustannie potwierdza swoją silną pozycję wśród serwisów streamingowych. Do najchętniej oglądanych programów na platformie należą najnowsze seriale Player Original - Pajęczyna" i „Skazana” - oraz „Hotel Paradise Extra”, „Top Model”, i „BrzydUla”

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN