Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Sklep internetowy skstore.eu
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Media nagrodzone srebrnym EFFIE

TVN Media otrzymał srebrną EFFIE AWARDS w kategorii „media, kultura i rozrywka” za kampanię promocyjną HGTV Home & Garden „Do zobaczenia w Twoim domu”, przygotowaną we współpracy z domem mediowym Starcom i agencją OS3. Co więcej, w kategorii „technologie i innowacje” wyróżniono chatbot Milionerzy, stworzony razem ze Starcomem.

To wielki zaszczyt, że kampania stacji HGTV Home & Garden została uhonorowana w prestiżowym konkursie EFFIE AWARDS. To wynik ciężkiej pracy całego Departamentu Marketingu TVN Media oraz doskonałej współpracy z naszymi partnerami. Ogromnie cieszy także wyróżnienie działań promocyjnych dla programu „Milionerzy”. Jesteśmy dumni, że możemy razem świętować takie sukcesy” – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu i Komunikacji/Członek Zarządu TVN Media. 

Celem komunikacji kanału HGTV Home & Garden było zbudowanie świadomości i wizerunku marki, a co za tym idzie zachęcenie widzów do oglądania debiutującej na początku stycznia tego roku stacji. Już w pierwszych dniach nadawania telewizja odnotowała prawie 0,7% udziału. To wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych stacji tematycznych. Obecnie HGTV Home & Garden jest jednym z najpopularniejszych kanałów lifestylowych na polskim rynku.

Dom zaczyna się od ludzi. To najważniejsze miejsce w naszym życiu – tam tworzą się relacje, marzenia i plany na przyszłość. Taki właśnie jest kanał HGTV Home & Garden i to jest przekaz, który chcieliśmy zawrzeć w naszej komunikacji” – dodaje Tomasz Marszałł.

Kluczowym elementem kampanii promocyjnej była przygotowana specjalnie dla TVN Media piosenka „Wracam” w wykonaniu zespołu Lasery. Szybko stała się jednym z najbardziej popularnych utworów w serwisach subskrypcyjnych – Spotify, Deezer, Google Play i iTunes. W pierwszych miesiącach emisji, spot HGTV na platformie YouTube obejrzało ponad 1,36 mln widzów. Wideo było często udostępniane w mediach społecznościowych przez internatów, którzy tworzyli także własne wersje spotu.

EFFIE AWARDS to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W konkursie nagradzana jest przede wszystkim efektywna współpraca pomiędzy agencją a klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

TVN od 18 lat jest sponsorem strategicznym konkursu, a od 7 lat partnerem merytorycznym jest także Premium TV.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN