Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Media nagrodzone srebrnym EFFIE

TVN Media otrzymał srebrną EFFIE AWARDS w kategorii „media, kultura i rozrywka” za kampanię promocyjną HGTV Home & Garden „Do zobaczenia w Twoim domu”, przygotowaną we współpracy z domem mediowym Starcom i agencją OS3. Co więcej, w kategorii „technologie i innowacje” wyróżniono chatbot Milionerzy, stworzony razem ze Starcomem.

To wielki zaszczyt, że kampania stacji HGTV Home & Garden została uhonorowana w prestiżowym konkursie EFFIE AWARDS. To wynik ciężkiej pracy całego Departamentu Marketingu TVN Media oraz doskonałej współpracy z naszymi partnerami. Ogromnie cieszy także wyróżnienie działań promocyjnych dla programu „Milionerzy”. Jesteśmy dumni, że możemy razem świętować takie sukcesy” – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu i Komunikacji/Członek Zarządu TVN Media. 

Celem komunikacji kanału HGTV Home & Garden było zbudowanie świadomości i wizerunku marki, a co za tym idzie zachęcenie widzów do oglądania debiutującej na początku stycznia tego roku stacji. Już w pierwszych dniach nadawania telewizja odnotowała prawie 0,7% udziału. To wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych stacji tematycznych. Obecnie HGTV Home & Garden jest jednym z najpopularniejszych kanałów lifestylowych na polskim rynku.

Dom zaczyna się od ludzi. To najważniejsze miejsce w naszym życiu – tam tworzą się relacje, marzenia i plany na przyszłość. Taki właśnie jest kanał HGTV Home & Garden i to jest przekaz, który chcieliśmy zawrzeć w naszej komunikacji” – dodaje Tomasz Marszałł.

Kluczowym elementem kampanii promocyjnej była przygotowana specjalnie dla TVN Media piosenka „Wracam” w wykonaniu zespołu Lasery. Szybko stała się jednym z najbardziej popularnych utworów w serwisach subskrypcyjnych – Spotify, Deezer, Google Play i iTunes. W pierwszych miesiącach emisji, spot HGTV na platformie YouTube obejrzało ponad 1,36 mln widzów. Wideo było często udostępniane w mediach społecznościowych przez internatów, którzy tworzyli także własne wersje spotu.

EFFIE AWARDS to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W konkursie nagradzana jest przede wszystkim efektywna współpraca pomiędzy agencją a klientem, oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

TVN od 18 lat jest sponsorem strategicznym konkursu, a od 7 lat partnerem merytorycznym jest także Premium TV.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN