Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Jeszcze lepszy kalkulator zdolności kredytowej
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Warner Bros. Discovery liderem rynku telewizyjnego w maju 2025 r.

W maju 2025 r. TVN Warner Bros. Discovery osiągnął imponujące wyniki, umacniając swoją dominującą pozycję w polskiej branży telewizyjnej.

  • W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pierwsze miejsce w obu grupach docelowych z udziałem na poziomie 23% w widowni komercyjnej oraz 21,2% wśród wszystkich widzów.
  • Główny kanał grupy – TVN – prowadzi w zestawieniu Big5 w widowni komercyjnej z udziałem na poziomie ponad 7,8%.
  • TVN24 utrzymał pozycję niekwestionowanego lidera wśród stacji newsowych w grupie komercyjnej, notując udział na poziomie 4,8%.
  • Programy newsowe TVN Warner Bros. Discovery zdominowały konkurencję w trakcie wieczorów wyborczych. W pierwszej turze stacja TVN24 osiągnęła rekordową widownię 2,33 mln widzów w szczytowym momencie, a w drugiej turze kanały TVN24 i TVN łącznie zdobyły 24,62% udziału w ogólnej widowni.
  • „Fakty” niezmiennie pozostają najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając 21,1% w widowni komercyjnej oraz 20,3% wśród wszystkich widzów.
  • Portal tvn24.pl osiągnął imponujący wyniki 10,1 mln odwiedzających, notując najlepszy wynik wśród wszystkich stron internetowych telewizji newsowych w Polsce.
  • Kolejny miesiąc z rzędu TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując udział na poziomie ponad 0,4% w widowni komercyjnej.

W maju 2025 r. TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych, notując udział na poziomie ponad 23% w grupie komercyjnej oraz 21,2% wśród wszystkich widzów.

W minionym miesiącu główny kanał grupy TVN po raz kolejny zdominował zestawienie Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie ponad 7,8% w widowni komercyjnej. Stabilną pozycję kanału potwierdzają także najnowsze badania grupy, z których wynika, że TVN w największym stopniu spośród kanałów FTA dostarcza dobrej rozrywki oraz emocji, wrażeń i przeżyć (źródło: Tracking marki i komunikacji, moduł FTA: widzowie kanałów TVN, TVP1, TVP2, TVN7, TTV, Puls, Metro, Czwórka, Kantar Polska dla TVN WBD, 1Q25). 

Bardzo dobre wyniki zanotowała także stacja TVN7, która przeskoczyła na 4. miejsce zestawienia, dzięki udziałowi na poziomie prawie 4,3% w grupie widzów 20-54. 

Po raz kolejny potwierdziliśmy, że nasza różnorodna oferta odpowiada na potrzeby naszych widzów – niezależne od tego, czy w danej chwili szukają rzetelnych informacji, czy wysokiej jakości rozrywki. Pokazuje to niesłabnąca popularność "Faktów" i programów newsowych oraz pierwsze miejsce kanału TVN w widowni komercyjnej. Prawdziwym triumfem maja stała się premiera nowego show "The Floor". Program podbił serca polskich widzów od pierwszego odcinka i osiągnął najlepszy wynik debiutu programu rozrywkowego od 2022 roku. Jednocześnie sukces kanału TVN Style, który kolejny miesiąc dominuje w segmencie lifestylowym, oraz dobra pozycja TVN7 pokazują, że cała grupa konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku i co najważniejsze, relacje z widzami – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.

W minionym miesiącu programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 28 maja 2025 r., które w widowni komercyjnej zanotowało udział na poziomie blisko 21,7%. Na drugim miejscu uplasował się odcinek programu „Mam talent!” z dn. 10 maja 2025 r. (SHR 20-54: 10,9%), a trzecią najchętniej oglądaną pozycją było wydanie programu „Uwaga” z dn. 19 maja 2025 r. (SHR 20-54: 12,7%).

Niezamiennie liderem telewizyjnych poranków pozostaje program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który w maju 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie ponad 10,6% w grupie komercyjnej oraz blisko 8,4% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio blisko 10,3% oraz 8,6%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.

Widzowie chętnie wybierali także stację TTV. W maju 2025 r. w widowni komercyjnej kanał osiągnął udział na poziomie prawie 2,5%. W grupie wszystkich widzów stacja zanotowała udział na poziomie 1,7%. Największą popularnością cieszyły się wydania programów „Express” z 18 maja 2025 r. (SHR 20-54: 6,9%), turniej „Speedway Grand Prix” z 6 maja 2025 r. (SHR 20-54: 3,8%) oraz odcinek „Zakup w ciemno” z 6 maja 2025 r. (SHR 20-54: 4,7%).­­­

Źródło: informacja prasowa TVN

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN