W maju 2025 r. TVN Warner Bros. Discovery osiągnął imponujące wyniki, umacniając swoją dominującą pozycję w polskiej branży telewizyjnej.
W maju 2025 r. TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych, notując udział na poziomie ponad 23% w grupie komercyjnej oraz 21,2% wśród wszystkich widzów.
W minionym miesiącu główny kanał grupy TVN po raz kolejny zdominował zestawienie Big5, czyli tradycyjnie największych stacji telewizyjnych w Polsce, dzięki udziałowi na poziomie ponad 7,8% w widowni komercyjnej. Stabilną pozycję kanału potwierdzają także najnowsze badania grupy, z których wynika, że TVN w największym stopniu spośród kanałów FTA dostarcza dobrej rozrywki oraz emocji, wrażeń i przeżyć (źródło: Tracking marki i komunikacji, moduł FTA: widzowie kanałów TVN, TVP1, TVP2, TVN7, TTV, Puls, Metro, Czwórka, Kantar Polska dla TVN WBD, 1Q25).
Bardzo dobre wyniki zanotowała także stacja TVN7, która przeskoczyła na 4. miejsce zestawienia, dzięki udziałowi na poziomie prawie 4,3% w grupie widzów 20-54.
– Po raz kolejny potwierdziliśmy, że nasza różnorodna oferta odpowiada na potrzeby naszych widzów – niezależne od tego, czy w danej chwili szukają rzetelnych informacji, czy wysokiej jakości rozrywki. Pokazuje to niesłabnąca popularność "Faktów" i programów newsowych oraz pierwsze miejsce kanału TVN w widowni komercyjnej. Prawdziwym triumfem maja stała się premiera nowego show "The Floor". Program podbił serca polskich widzów od pierwszego odcinka i osiągnął najlepszy wynik debiutu programu rozrywkowego od 2022 roku. Jednocześnie sukces kanału TVN Style, który kolejny miesiąc dominuje w segmencie lifestylowym, oraz dobra pozycja TVN7 pokazują, że cała grupa konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku i co najważniejsze, relacje z widzami – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.
W minionym miesiącu programy z portfolio TVN cieszyły się dużą popularnością wśród polskich widzów. Najlepsze wyniki oglądalności osiągnęło wydanie „Faktów” z 28 maja 2025 r., które w widowni komercyjnej zanotowało udział na poziomie blisko 21,7%. Na drugim miejscu uplasował się odcinek programu „Mam talent!” z dn. 10 maja 2025 r. (SHR 20-54: 10,9%), a trzecią najchętniej oglądaną pozycją było wydanie programu „Uwaga” z dn. 19 maja 2025 r. (SHR 20-54: 12,7%).
Niezamiennie liderem telewizyjnych poranków pozostaje program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”, który w maju 2025 r. utrzymał pozycję lidera w obu grupach docelowych. W dni robocze format osiągnął udział na poziomie ponad 10,6% w grupie komercyjnej oraz blisko 8,4% wśród wszystkich widzów. Wydania weekendowe zanotowały udział na poziomie odpowiednio blisko 10,3% oraz 8,6%, co potwierdza dominację programu „Dzień Dobry TVN” w paśmie śniadaniowym.
Widzowie chętnie wybierali także stację TTV. W maju 2025 r. w widowni komercyjnej kanał osiągnął udział na poziomie prawie 2,5%. W grupie wszystkich widzów stacja zanotowała udział na poziomie 1,7%. Największą popularnością cieszyły się wydania programów „Express” z 18 maja 2025 r. (SHR 20-54: 6,9%), turniej „Speedway Grand Prix” z 6 maja 2025 r. (SHR 20-54: 3,8%) oraz odcinek „Zakup w ciemno” z 6 maja 2025 r. (SHR 20-54: 4,7%).
Źródło: informacja prasowa TVN
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.